Αποδοχή αρκετών έργων σήμερα άλλων με ομοφωνία και άλλων κατά πλειοψηφία από το δημοτικό συμβούλιο της πόλης. Κεντρικότερο ίσως εκείνο της περιμετρικής της Μακρυνείας όπου ακούστηκε και μια είδηση οικονομίας από το δήμο όταν ανακοινώθηκε από τις τεχνικές υπηρεσίες ότι
η μελέτη του έργου κόστισε μόλις 85 χιλιάδες ευρώ τη στιγμή που αν γινόταν διαδικασία διαγωνισμού θα κόστιζε το 1/10 του έργου δηλαδή κάπου 1,2 εκατομμύρια! Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν- και παρά τις επιφυλάξεις που εξέφρασε ο κ. Νικάκης για τις πολλές φορές που έχουν γίνει ανακοινώσεις για το έργο- ο κ. Μοσχολιός ανέφερε ότι πρόκειται για έργο μήκους 17 χιλιομέτρων με 7 μέτρα σταθερό πλάτος δρόμου, που εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ και κοστίζει περίπου 12 εκατομμύρια ευρώ. “Πρόκειται για ένα όνειρο των Μακρύνειων για πολλές δεκαετίες¨ ανέφερε λίγο πριν διαφωνήσει με τον κ. Καρακώστα πρώην δήμαρχο Μακρυνείας για το αν πήρε ποτέ αξιοποιήσιμες μελέτες στα χέρια του, λέγοντας ότι “μελέτες στο στάδιο της προμελέτης για δρομάκια 4 μέτρων εν εντάσσονται στο ΕΣΠΑ”. Άλλα έργα που έγιναν αποδεκτά με ομοφωνίκα ήταν η ανάπλαση στην περιοχή πίσω από τα 3 Φανάρια που θα γίνει μαζί με την ανάπλαση της παιδικής χαράς της περιοχής και θα κάνει 720 χιλιάδες ευρώ, καθώς και μέσω Leader η δημιουργία του θερινού χώρου για το ΔΗΠΕΘΕ σε δημοτική έκταση στην Παραβόλα χωρητικότητας 800 θέσεων(ομόφωνα). Κατά πλειοψηφία, γιατί μειοψήφησε η Λαϊκή Συσπείρωση λόγω εμπλοκής της Εκκλησίας που δίνει τον χώρο για αξιοποίηση, πέρασε η ανάπλαση του χώρου της Αγίας Μαρίνας στην Καμαρούλα, ενώ μειοψήφησε η αντιπολίτευση και στη δημιουργία ενός οδηγού για τη προβολή του Αγρινίου όπως είναι σήμερα μετά την προσθήκη τόσων πολλών περιβαλλοντικών πλεονεκτημάτων.
Ερωτήσεις πριν τη διαδικασία έγιναν από συμβούλους για περιοχές όπου υπάρχουν παράπονα με την αποκομιδή των σκουπιδιών, για την Ερμίτσα όπου φαίνεται ότι το πρόβλημα μπορεί να λύσει μόνο η αστυνομία, καθώς και για αλεξικέραυνα που χάνονται λόγω κλοπής. Θέμα τέθηκε και για το αστικό ΚΤΕΛ, για το οποίο ο κ. Μοσχολιός απάντησε ότι ο δήμος έχει μια σύμβαση που κοιτάει να τηρηθεί και θα προσπαθήσει να υποβοηθήσει ορισμένα δρομολόγια αλλά δεν μπορεί να αναλάβει το κόστος μεταφοράς σε μια Α.Ε. όπως είναι το αστικό ΚΤΕΛ.