GAIA

GAIA

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Θα πάω στα πεντάμηνα.....!!!

Πραγματικός Διάλογος δύο μεσηλίκων ανδρών στο Αγρίνιο :
-Τι κάνεις πως τα πάς;
-Καλά τρέχω μπας και βγάλω κανένα μεροκάματο. Εσύ τι κάνεις;
- Εγώ θα πάω στα πεντάμηνα -με πολιτικό μέσον- θα πάω μια μέρα, μετά τα πάρω αναρρωτική και δεν ξαναπατάω, θα πληρώνομαι στο σπίτι μου!!!! Για μαλ... με πέρασες να τρέχω για δουλειά , δε μπορώ εγω να δουλέψω. Η γυναίκα μου πηγαίνει συνέχεια σε ΚΕΚ και σε επιδοτούμενα προγράμματα και παίρνει κι αυτή απο εκεί και περνάμε μια χαρά

Εγώ συμπληρώνω οτι ο συγκεκριμένος και η σύζυγός του - πάντα με κάποιο πολιτικό μέσον- την βγάζουν καθαρή εις βάρος των άλλων!!! 
Πόσο μαλ... μπορεί να ένιωσε ο άλλος συνομιλητής του, που δεν έχει ποτέ "εργαστεί" σε πεντάμηνα ή σε επιδοτούμενα σεμινάρια ή σε οτιδήποτε άλλο εις βάρος άλλων συμπολιτών του ;;;;
Γιατί τελικά πρέπει να ανεχθούμε τέτοιες προκλητικές συμπεριφορές απο τη στιγμή που άλλοι άνθρωποι έχουν τρομερή ανάγκη μια δουλειά και είναι πρόθυμοι να δουλέψουν ευσυνείδητα;;;