GAIA

GAIA

Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Η λέσχη Bilderberg ΚΑΤΑΡΓΕΙ την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ


Σάλος και αντιδράσεις τόσο στην εκπαιδευτική κοινότητα όσο και στην ελληνική κοινωνία προκαλεί η επίθεση που δέχεται η ελληνική γλώσσα, με την επιχειρούμενη κατάργηση φωνηέντων και συμφώνων.

Μεθόδευση, η οποία εκπορεύεται από το ίδιο το υπουργείο Παιδείας και συγκεκριμένα από το βιβλίο της Νέας Ελληνικής Γραμματικής της Ε' και ΣΤ' Δημοτικού. Οι μαθητές και μαθήτριες, τα βλαστάρια του έθνους, από 
την επόμενη σχολική χρονιά θα διδάσκονται ότι τα φωνήεντα της γλώσσας μας δεν είναι επτά αλλά πέντε, τα δε σύμφωνα 18! 


Τα νέα εκπαιδευτικά βιβλία, ακολουθώντας επιταγές παγκοσμιοποίησης και το δόγμα Κίσινγκερ, που στοχεύει στην άλωση της ιστορίας, του πολιτισμού, της θρησκείας και της παιδείας μας, καταργούν τα φωνήεντα «η» και «ω», καταργούν επίσης τα διπλά σύμφωνα «ξ» και «ψ», ενώ προσθέτουν ως νέα και αυτόνομα σύμφωνα το «ντ», «μπ» και το «γκ»!!! 

Το υπουργείο Παιδείας, το οποίο από την εποχή που ανέλαβε ο Γ. Παπανδρέου μετέτρεψε το όνομα, από "Εθνικής Παιδείας" σε "Διά βίου Μάθησης", έβαλε στην θέση της υπουργού την κ. Α. Διαμαντοπούλου. Μέλος της λέσχης Bilderberg, η οποία ως γνωστόν επιβουλεύεται την Ελλάδα, η κ. Διαμαντοπούλου κατέστη πανελληνίως γνωστή από την επιδίωξή της να ανακηρυχθεί η αγγλική γλώσσα σε επίσημη γλώσσα του ελληνικού κράτους (!), θεωρείται δε  ο ιθύνων νους της επιχειρούμενης διάβρωσης της ελληνικής γλώσσας, μέσω των βιβλίων της Ε' και ΣΤ'΄Δημοτικού. 
O κ. Μπαμπινιώτης, που ανέλαβε κατόπιν τα ηνία του υπουργείου Παιδείας, ούδεν έπραξε, αφήνοντας τα εκπαιδευτικά αυτά σκύβαλα να διαλύουν την ελληνική γλώσσα.

Ο Α. Σαμαράς, επίσης  μέλος της λέσχης Bilderberg, είναι ο Πρωθυπουργός που επί των ημερών του ανοίγει ο δρόμος για την πλήρη διάβρωση της ελληνικής γλώσσας και της μετατροπής της σε γλώσσα έκτρωμα!

Ο βουλευτής Β' Αθηνών της Ν.Δ. Βύρων Πολύδωρας, μπροστά σε αυτές τις απαράδεκτες μεθοδεύσεις, σηκώνει ανάχωμα και είναι διατεθειμένος να ανοίξει πόλεμο, φτάνοντας στα άκρα ακόμη και με το κόμμα του, σε περίπτωση που υλοποιηθεί η παραμόρφωση της ελληνικής γλώσσας. Άλλωστε, είναι γνωστή η ευαισθησία του κ. Πολύδωρα σε θέματα ιστορίας, πολιτισμού και ελληνικής γλώσσας. Να θυμίσουμε, τις πρόσφατες παρεμβάσεις του στα αρχαιολογικά ευρήματα του Υμηττού, τα οποία, προηγούμενες κυβερνήσεις επιχείρησαν να υποβαθμίσουν, αμφισβητώντας όχι μόνον την αξία τους αλλά δίνοντας "πράσινο φως" για μελλοντικό ξεπούλημα των περιοχών (στο σημείο των ευρημάτων), σε διεκδικητές του Υμηττού!
Ο Βύρων Πολύδωρας, κάνει σημαντική παρέμβαση, με ερώτηση που καταθέτει σήμερα στην βουλή, στην οποία μεταξύ άλλων μιλάει για απόπειρα  "αντικατάστασης" του ελληνικού αλφαβήτου από το λατινικό".

Η ερώτηση-βόμβα του κ. Πολύδωρα έχει ως εξής:

Θέμα : Κατάργηση φωνηέντων και συμφώνων στο βιβλίο της «Νέας Ελληνικής Γραμματικής» της Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού.


Σε πρόσφατα δημοσιεύματα και σε πολλούς ιστότοπους του διαδικτύου, διαβάσαμε την είδηση μετά ποικίλων σχολίων πως στο βιβλίο της «Νέας Ελληνικής Γραμματικής» για την Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού διδάσκεται πλέον πως τα φωνήεντα είναι πέντε και τα σύμφωνα 18. Συγκεκριμένα και σύμφωνα με καταγγελία του συλλόγου δασκάλων Ανατολικής Αττικής καταργούνται το «η» και το «ω», προστίθεται ως φωνήεν ο δίφθογγος «ου», καταργούνται τα διπλά σύμφωνα «ξ» και «ψ» ενώ προστίθενται ως νέα και αυτόνομα σύμφωνα το «ντ», το «μπ» και το «γκ».

Ταυτόχρονα, η νέα διδασκαλία της «Νέας Ελληνικής Γραμματικής» εισάγει την αμφίβολη συζήτηση για φθόγγους φωνηεντικούς (!) με πέντε λατινικά γράμματα (a, e, i, o, u) και για 12 γράμματα, εκ των οποίων 7 είναι μονά γράμματα (ε, ο, η, ω, α, ι, υ) και πέντε διγράμματα (ει, οι, υι, αι, ου). Προφανώς αναφέρεται σε πέντε (από τις οκτώ κύριες) παλαιές διφθόγγους, χωρίς να μας φωτίζει κανείς γιατί παραλείπονται οι άλλες τρεις κύριες (αυ, ευ, ηυ) αγνοώντας ή παραμερίζοντας τις τρεις καταχρηστικές.

Επειδή δεν πρόκειται για μια απλή γλωσσολογική άποψη ή άσκηση.

Επειδή κατά τα φαινόμενα είναι μέγα παιδαγωγικό λάθος να επιχειρείται ακουσίως ή εκουσίως μια τόση και τέτοια σύγχυση και ασάφεια στο θεμελιώδες μάθημα της διδασκαλίας των γραμμάτων της Ελληνικής γλώσσας με τη σύμμιξη Ελληνικών και λατινικών χαρακτήρων.

Επειδή όλα δείχνουν και μας κάνουν να υποψιαζόμαστε πως τα πράγματα οδηγούνται και καθοδηγούνται ύπουλα και ταχέως στη λεγόμενη φωνητική γραφή και κατ’ επέκταση στην αντικατάσταση του ελληνικού αλφαβήτου από το λατινικό, όπως θεαματικά, προοιμιακά όσο και προκλητικά φαίνεται από τα εισαγόμενα νέα σύμφωνα «μπ, ντ, γκ».

Επειδή τα γράμματα, φωνήεντα και σύμφωνα και δίφθογγοι, είναι ο πυρήνας και η καρδιά του συστήματος σκέψεως, ομιλίας και επικοινωνίας που λέγεται Ελληνική γλώσσα και τυχόν τραυματισμός τους είναι αυτομάτως θανάσιμος για την ίδια τη γλώσσα.

Επειδή ευτυχώς υπήρξε και υπάρχει ως οδηγός αξεπέραστος η Γραμματική του Αχιλλέως Τζαρτζάνου, ενώ τα πειραματικά κακέκτυπα γραμματικής αρκετή ζημιά έχουν επιφέρει στη γλώσσα μας χάριν της ματαιοδοξίας και της ιδιοτελούς καινοτομίας των «συγγραφέων».

Επειδή το θέμα είναι σοβαρό και μέγα και δεν μπορεί να περιορισθεί στην αποκλειστική αρμοδιότητα καμμιάς «Επιτροπής» κανενός «Ινστιτούτου» και κανενός Πανεπιστημιακού «Τμήματος», αλλά πρέπει να θεωρηθεί ως εθνικό ζήτημα που αφορά όλη την ακαδημαϊκή κοινότητα και κατ’ εξοχήν την εμβληματική και ουσιαστική μονάδα κύρους όπως είναι η Ακαδημία Αθηνών, προφανώς όλους τους διανοούμενους και σε τελευταία ανάλυση όλον τον Ελληνικό λαό, παρεκτός του τραγικού γεγονότος ότι δεν υπάρχει άρθρο στο Σύνταγμα μας (όπως το 107 του Συντάγματος του 1952 το οποίο κακουργηματικά και ολέθρια κατηργήθη στο Σύνταγμα του 1975) που να προβλέπει την διατήρηση, την προστασία, το αναλλοίωτο και το απαραβίαστο της Ελληνικής γλώσσας ως αδιάσπαστου στοιχείου της εθνικής μας ταυτότητας και του Ελληνικού πολιτισμού.   

Ερωτάται ο Υπουργός:

1.      Ποια θέση παίρνει το Υπουργείο Παιδείας σχετικά με το θέμα;
2.      Θα επιτρέψει την κυκλοφορία του εν λόγω βιβλίου της «Νέας Ελληνικής γραμματικής» και την επί τη βάσει τούτου διδασκαλία των μαθητών της Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού;
3.      Άλλως, πώς σκέπτεται να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της καθημερινής κακοποίησης και κατ’ επέκταση της συνολικής υποβάθμισης της Ελληνικής γλώσσας από τα περισσότερα ΜΜΕ σε πολλές καλούμενες ψυχαγωγικές εκπομπές και τώρα από τα σχολικά βιβλία;