GAIA

GAIA

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

ΠΛΑΤΥΓΙΑΛΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Ή ΜΟΧΛΟΣ ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΩΝ;;;

Μέσα στο όλο κλίμα της αναταραχής σχετικά με την απεργία στο λιμάνι του Πειραιά και ενώ η κυβέρνηση αναζητά εναγωνίως λύση για εκτόνωση της κατάστασης, οι Κινέζοι δυσανασχετούν αλλά το λιμάνι στο Πλατυγιάλι δουλεύει πυρετωδώς. Αποδεικνύεται για ακόμη για φορά ότι είναι λιμάνι ανάγκης ώστε κατά κάποιον τρόπο να εκτονωθεί η κρίση στην αγορά εξαιτίας της παρατεινόμενης απεργίας στο λιμάνι του Πειραιά. Αυτές τις ημέρες το λιμάνι του Πλατυγιαλιού παρουσιάζει την εικόνα που όλοι θα θέλαμε να έχει σε μόνιμη βάση. Δυστυχώς όμως αυτή η εικόνα παρουσιάζεται μόνο όταν χριεάζονται κάποιον να σπάει τις απεργίες και η Αιτωλοακαρνανία είναι διαθέσιμη!!! Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, μόλις την προηγούμενη εβδομάδα 2.500 εμπορευματοκιβώτια πέρασαν από το Πλατυγιάλι και ο αριθμός αυτός αναμένεται να είναι πολύ μεγαλύτερος αυτήν την εβδομάδα, ενώ έχουν γίνει και πολλές προσλήψεις προσωπικού - όχι μόνιμου από ότι φαντάζομαι- για την κάλυψη των τρεχουσών αναγκών. Το ίδιο έργο το είχαμε ξαναδεί και πριν από έναν χρόνο περίπου, όταν τότε γίνονταν οι διαπραγματεύσεις Κινέζων και κυβέρνησης για την ιδιωτικοποίηση λιμανιών της χώρας και είχαν ξεσπάσει νέες απεργίες των λιμενεργατών. Η συμφωνία με την Κινεζική εταιρεία COSCO τέθηκε σε ισχύ την 1η Οκτωβρίου με αποτέλεσμα να ξεκινήσει νέος κύκλος απεργιών από τους λιμενεργάτες στον ΟΛΠ και ουσιαστικά η νέα κυβέρνηση να είναι αντιμέτωπη με το πρόβλημα και να επιδιώκει λύση, υπό την πίεση των απεργών , του εμπορικού και επιχειρηματικού κόσμου που πλήττεται αλλά και της Κινεζικής κυβέρνησης που εκφράζει τη δυσφορία της για τις εξελίξεις. Πάντως σε καμία περίπτωση οι Αιτωλοακαρνάνες δεν είναι περήφανοι για αυτή την κατάσταση, να παίζουν το ρόλο του μπαλαντέρ και να σπάνε τις απεργίες των εργαζομένων όποτε παραστεί ανάγκη. Το Πλατυγιάλι αξίζει μια καλύτερη μεταχείριση, αφού μπορεί και διεκπαιρεώνει τόσο φόρτο εργασίας - και μάλιστα χωρίς να υπάρχει το κατάλληλο οδικό δίκτυο για τα βαρέα οχήματα που κάνουν τα δρομολόγια- γιατί να μην γίνει μόνιμα ένα λιμάνι πρότυπο που θα δώσει αλματώδη ανάπτυξη στην περιοχή αλλά και στην χώρα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου