GAIA

GAIA

Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009

ΑΝΟΙΚΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ - ΕΘΝΟΠΑΤΕΡΕΣ ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ

Γράφει ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΙΚΑΣ Αφορά όλους όσους ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ να με «σώσουν»Αφορά όλους όσους ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ να τους δώσω τον «σταυρό» μουΑφορά όλους όσους ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ να τους «δώσω δουλειά» στο κοινοβούλιοΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ λόγω των γελοίων παρακλήσεων τους, ως ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ τους , προκηρύσσω ανοιχτό διαγωνισμό.Ιδού τα απαραίτητα ΠΡΟΣΟΝΤΑ κύριοι υποψήφιοι εθνοπατέρεςΗλικία έως 35 ετών, έτσι απλά γιατί αυτό είναι το μέσο ανώτατο όριο ηλικίας που ζητάνε οι «εργοδότες» της «πιάτσας» που οι προηγούμενοι εθνοπατέρες διαμορφώσανε και μου την βαφτίσανε «πολιτισμένη κοινωνία»«Πιάτσα» της κακιάς ώρας είναι, και από εδώ και πέρα «πιάτσα» θα την αποκαλώΠτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Για περιπτώσεις πτυχίων που αποκτήθηκαν στην αλλοδαπή είναι απαραίτητη η αναγνώριση από το ΔΟΑΤΑΠ. Έτσι γιατί αυτό ζητά και η «πιάτσα» που εσείς διαμορφώσατεΜεταπτυχιακός Τίτλοςσπουδών είτε από Ελληνικό ΑΕΙ είτε από ξένο ίδρυμα με αναγνώριση ΔΟΑTΑΠ είναι επίσης απαραίτητος , έτσι για τα Ελληνόπουλα που έχουν δύο και τρία πτυχία και τρέχουν στο ταμείο ανεργίας της «πιάτσας» που εσείς φτιάξατε γιατί δεν βρίσκουν δουλειά πουθενάΣτρατιωτικές υποχρεώσειςεκπληρωμένες ή ύπαρξη νόμιμης απαλλαγής για λόγους ΥΓΕΙΑΣ και μόνο. Έτσι γιατί μέχρι τώρα μπαίνετε στη βουλή αποφεύγοντας τη στράτευση με αναβολές σπουδών και υποτροφίες μαϊμού απ’τον μπακάλη της γειτονιάς σας , βιδώνεστε στα έδρανα ελέω οικογενειοκρατίας και «υπηρετείτε» κάνοντας σκοπιά στα έδρανα αυτάΈτσι γιατί το μέσο Ελληνόπουλο δεν βρίσκει ούτε ........ θέση μερικής απασχόλησης , αν δεν έχει υπηρετήσει, τη στιγμή που οι περισσότεροι από εσάς έχετε μπει σε στρατόπεδο μόνο Πάσχα για να φάτε τζάμπα αρνίΔεκαετή τουλάχιστον προϋπηρεσίασε αντίστοιχη θέση ευθύνης με πραγματικά ένσημα Έτσι γιατί η «πιάτσα» σας αυτό ζητάει, άσχετα αν ΔΕΝ συμφωνεί η απαίτηση με τα απλά μαθηματικά όταν προσθέτεις χρόνια σπουδών, χρόνια μεταπτυχιακών ,χρόνια στρατιωτικής θητείας , χρόνια αναμονής, χρόνια προϋπηρεσίας και περιμένεις να βγάλεις ηλικία 35Για τις γυναίκεςαπαιτείται έγγραφη δέσμευση (με υπεύθυνη δήλωση) οτι δεν θα τεκνοποιήσουν κατά την διάρκεια της κοινοβουλευτικής τους θητείας, έτσι γιατί μόλις κάποια κοπελίτσα πάει να ζητήσει δουλειά σε κατάσταση εγκυμοσύνης της κλείνουν τις πόρτες οι νταβατζήδες της «πιάτσας» που εσείς διαμορφώσατεΓνώση μιας τουλάχιστον ξένης γλώσσαςθα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν. Παρότι για την «πιάτσα» σας είναι απαραίτητο προσόν εγώ το θέτω ως απλά επιθυμητό . Έτσι για να ρίχνουμε κανένα γέλιο όταν σας ακούμε να μιλάτε σε διεθνείς οργανισμούς και συνέδρια, συναγωνιζόμενοι την άπταιστη προφορά του κυρίου ΣημίτηΔύο τουλάχιστον συστατικές επιστολές. Αν και η «πιάτσα» σας τις συστάσεις τις ζητά από «μπάρμπα στην Κορώνη» εμένα με καλύπτουν συστάσεις που θα μου φέρετε από δύο οποιουσδήποτε μεροκαματιάρηδες της αρεσκείας σας. Και από έναν να βρείτε το συζητάμεΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΚΕΤΟ«Αναλόγως Προσόντων»Αυτό δεν λένε οι αγγελίες της «πολιτισμένης κοινωνίας» που μας παραδώσατε?Αυτό προσφέρωΕνώ γελοιοποιείστε μόνοι σας εξισώνοντας τις αμοιβές σας σαν να είστε όλοι ίδιοι σε μια κοινωνία ή «πιάτσα» καλύτερα (για να μην ξεχνιόμαστε), όπου ισχύει η απόλυτη μισθολογική ανισότητα, εγώ σας προσφέρω προστασία ανάλογη της αξίας σαςΜέχρι τώρα όπου δούλεψα η αμοιβή μου ήταν αποτέλεσμα μιας διαπραγμάτευσης , μεταξύ του «πόσα ζητάς» και του «τόσα προσφέρω». Μιλάω γι «εκεί έξω» που οι μεταμεσονύχτιες τροπολογίες και οι συντεχνιακές ψηφοφορίες είναι άγνωστες λέξειςΣτα ίσα σας παίζω και ας είστε λαμόγιαΠΟΣΑ ΖΗΤΑΣ για να με σώσεις? 6000 ευρώ που παίρνει όλο το σινάφι σας τώρα? 16.000 ευρώ ? 160.000 ? 1.600.000?ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΣΑ ΘΕΛΕΙΣ. ΕΣΥ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ Αν με πείσεις και σε «προσλάβω»Αν με πείσεις θα στα δώσωΑν με πείσεις νομοθέτησε την άλλη μέρα με την ευχή μου για να τα πάρεις.Αν αρχίσεις όμως «νυχτερινές αραχτές» σε Αυγουστιάτικα θερινά τμήματα, έχασες. Θα σε πάρω εγώ με τις κλωτσιέςΕγώ θα σου πω με σιγουριά τι ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΩΔΕΝ προσφέρω αυτόνομη φορολόγηση. Αν τα βρούμε, το ποσό που θα πάρεις θα προστεθεί στα λοιπά σου εισοδήματα κατά την φορολογική εκκαθάρισηΔΕΝ προσφέρω επιδόματα (ξέρεις κάτι «τρακοσάρια» ανά συνεδρίαση) για συμμετοχή σου σε κοινοβουλευτικές επιτροπές. Είναι μέρος της δουλειάς σουΔΕΝ προσφέρω επίδομα οργάνωσης γραφείου. Μην ξεχνάς. Εσύ παρακαλάς να με σώσεις. Εγώ δεν σε φώναξαΔΕΝ παρέχω λιμουζίνες. Στον «δακτύλιο» θα είναι η «έδρα» σου. Θα βολευτείς με υβριδική μινιατούρα. Μην ξεχνάς. Εσύ παρακαλάς να με σώσεις. Εγώ δεν σε φώναξαΔΕΝ παρέχω επίδομα αλληλογραφίας. Ξέρεις αυτό που καλύπτει 1000 επιστολές το μήνα και διπλάσιες τα Χριστούγεννα και το Πάσχα. Με τα ΕΡΓΑ σου στα ΕΔΡΑΝΑ θέλω να δείχνεις πως με θυμάσαι, και όχι με γράμματα μαζικής παραγωγήςΔΕΝ παρέχω τηλεφωνική ατέλεια. Μην ξεχνάς. Εσύ παρακαλάς να με σώσεις. Εγώ δεν σε φώναξα. Μόνος σου ήρθες.Και τώρα που το θυμάμαι , μάλλον θα πρέπει να σου κάνω και ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ για το τηλεφωνικό φέσι των 35.000.000 ευρώ που άφησε το σινάφι σου το 2005.ΔΕΝ παρέχω «χιλιό-ευρα» για επίδομα στέγασης. Όπως τα παιδάκια που έρχονται στην Αθήνα για να βρουν την τύχη τους από την επαρχία που το σινάφι σου την ερήμωσε, πληρώνουν ενοίκιο, έτσι θα πληρώσεις κι εσύ το δικό σου.ΔΕΝ επιδοτώ επιστημονικούς σου συνεργάτες. Μην ξεχνάς. Εσύ παρακαλάς να με σώσεις. Εγώ δεν σε φώναξα. Με εσένα έχω την συναλλαγή. Πες μου εσύ πόσα θές και κανόνισε την πορεία σου αν τα βρούμεΚαι κάτι ακόμα. Αν σε προσλάβω, για την υγειονομική σου περίθαλψη υπέρ του δημοσίου, θα πάψεις να πληρώνεις το ποσό – κωμωδία των 150 ευρώ το μήνα που αντιστοιχεί στο 2,5% του μισθού σουΘα πληρώνεις όσα πληρώνουν και οι κοινοί θνητοί στο ΙΚΑκαι στα λοιπά ταμεία που το σινάφι σου καταλήστεψεΣου αρέσουν οι όροι μου?Κάνε και μια «αιτησούλα» με ένα «παράβολο» των 50 ευρώ, έτσι γιατί και η «πιάτσα» σου ζητάει από εμένα παράβολο για ψήλου πήδημα, για Ό,ΤΙ και αν χρειαστώ στο πορνείο που μου επέβαλλες να ζώ, έλα για μια συνέντευξη, και αν τα βρούμε θα σου δώσω μετά χαράς τον «σταυρό μου»Η «ιδεολογία» σου μου είναι παντελώς αδιάφορη. Συμφώνησε μαζί μου σε όσα σου είπα και υλοποίησέ την εν λευκώ. Για «σωτήρα» θα σε προσλάβω, εσύ αποφασίζεις μετά την πρόσληψηΚαι που είσαι… Ο «σταυρός» που ζητάς να σου δώσω είναι βαρύς και ασήκωτος. Μην μου πεις ότι δεν σε προειδοποίησα… ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΙΚΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου