GAIA

GAIA

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

ΑΣΕΠ για γέλια...

Συγχαρητήρια Κ. Σαμαρά
Θέλω να στείλω τα συγχαρητήρια μου στον διαμορφωτή της σύγχρονης Ελλάδος, που τολμά να τα βάλει με το Σύστημα. Έκλεισε σε μια νύχτα την δημοτική Αστυνομία. Υπηρεσία χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο, στελεχωμένη εν μία νυχτι από τα παιδιά των ΒΙΣΜΑΤΩΝ και φυσικά αναξιοκρατικά.

Πριν 2 χρόνια όταν και συμμετείχα στις εξετάσεις τις .....δημοτικής αστυνομίας, έδωσα με τον υποτιθέμενο ΑΣΕΠ τους. Ο οποίος περιείχε, άκουσον άκουσον, την ισόρροπη βαθμολόγηση όλων των πτυχίων π.ε., τ.ε. και δ.ε. ανάλογα με το επίπεδο σου. Εγώ απόφοιτος πολυτεχνείου ημουν στην ίδια κλίμακα με τον απόφοιτο θεολογίας. Φυσικά παρόλη αυτή την κατάφωρη αδικία ήρθα πάλι πρώτος σε βαθμό πτυχίου (είχα 7, 5) από τον δεύτερο. Τα μεταπτυχιακά και οι ξένες γλώσσες, καμία μοριοδότηση, από αυτόν τον Ασεπ που στήσαν.

Έπειτα αρχίζει το καλό. Πάμε να να δώσουμε αθλήματα, τα οποία αν δεν τα περνούσες, δεν έμπαινες καν στην λίστα τον επιτυχόντων.... Όταν όμως πήγα να δώσω, πρόσεξα ότι τα μέλη της επιτροπής γνωρίζανε και είχαν οικειότητα με υποψηφίους συγκεκριμένους (δουλεύανε οι γονείς του εκεί)....

Αυτοί οι κύριοι, πολύ μεγαλύτερου σωματικού βάρους από μένα, παρουσίασαν χαρτιά να δώσουν πριβέ εξετάσεις στα αθλήματα, ότι είχαν κράμπες κλπ (από γιατρούς). Φυσικά εμένα με κόψαν στα αθλήματα, γιατί οι χρόνοι ήταν μόνο για αθλητές και οι κύριοι αυτοί, όταν δώσαν (αν δώσαν), όλος τυχαίος περάσαν.

Φυσικά όταν έκανα ένσταση, γιατί κατά την διάρκεια των αθλημάτων τραυματίστηκα, μου την απόρριψαν (επειδή την έστειλα μια μέρα αργότερα).

Το μόνο δίκαιο που πρέπει να γίνει είναι η απόλυση και όχι ενσωμάτωση στην Ελ.Ας. αυτών των ανθρώπων.. Τώρα είμαι μετανάστης και βγάζω το ψωμί μου με τις γνώσεις μου, μακριά από την Ελλάδα του «αξιοκρατικού τους ασεπ».

Με εκτίμηση

Αναγνώστης