GAIA

GAIA

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Προς: ΜΜΕ Αγρινίου Κοινοποίηση: ΠΑΕ Παναιτωλικός ΓΦΣ Παναιτωλικός ΔΗΛΩΣΗ Αισθάνομαι την υποχρέωση να ενημερώσω τους συμπολίτες μου μετά και την προσπάθεια που καταβάλλει το EMILEON SPORTS CENTER, αλλά και η ΠΑΕ Παναιτωλικός με όλα τα επικοινωνιακά μέσα που διαθέτουν (γιατί άραγε;) , να διαστρεβλώσουν την πραγματικότητα σχετικά με την στάση της ακαδημίας του Παναιτωλικού, απέναντι στον 10χρονο γιό μου και την οικογένειά μου, ως προς την καταβολή των διδάκτρων για την συμμετοχή του στην ακαδημία ποδοσφαίρου του Παναιτωλικού. Διαψεύδω κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς των υπευθύνων ότι υπήρξαν αλλεπάλληλες τηλεφωνικές ενημερώσεις, για την έγκαιρη καταβολή των χρημάτων σε μένα ή σε άλλο μέλος της οικογένειας μου. Δεν με ειδοποίησε ποτέ και κανένας, όπως επίσης δεν γνώριζα και δεν ενημερώθηκα για την υποχρέωση να προκαταβάλλω το ποσό του μήνα που ΘΑ συμμετείχε το παιδί μου στην ακαδημία. Παράλληλα, ουδέποτε υπήρξε σχετική έγγραφη ενημέρωση για την καθυστέρηση (όπως κάνουν σοβαρές επιχειρήσεις) ενώ η εγγραφή πράγματι έγινε τηλεφωνικά αφού δεν ζητήθηκε η φυσική μου παρουσία. Αποτέλεσμα όλων αυτών, υπάλληλοι της ακαδημίας, που δεν μπορούσαν να κάνουν και διαφορετικά αφού λειτουργούσαν κατ’εντολή των εργοδοτών τους, να μην δεχθούν το παιδί μου στο λεωφορείο της ακαδημίας, προσβάλλοντας κατ’αυτόν τον τρόπο εμένα και την οικογένειά μου. Όλα αυτά, για μια ολιγοήμερη καθυστέρηση στην καταβολή του ποσού των 55 ευρώ και μάλιστα σε έναν πελάτη της εταιρίας που μόλις πριν λίγους μήνες κατέβαλλε 700 ευρώ για την συμμετοχή των παιδιών του, στο καλοκαιρινό camp του ΕΜΙLEON. Οφείλω να παραδεχθώ πως σε πρόσφατη ραδιοφωνική μου δήλωση για το θέμα χρησιμοποίησα χαρακτηρισμό που δεν αρμόζει ούτε στο ύφος, ούτε στο ήθος μου και τον έχω ήδη αποσύρει. Αλλά, οφείλω επίσης να αποκαταστήσω την αλήθεια, μετά την διαστρέβλωση των πραγματικών γεγονότων, που επιχειρεί η εταιρία του κ. Κωστούλα, χρησιμοποιώντας μάλιστα για αυτόν τον λόγο, το επίσημο site και το περιοδικό της ΠΑΕ που ουδεμία σχέση έχει με το θέμα. Αυτό γίνεται γιατί προφανώς το δικό μου «ψέμα» θέλουν να το καλύψουν με ένα μεγαλύτερο… Δεν θα αναφερθώ στον τρόπο που αξιοποιούν κάποιοι κύριοι το ιστορικό όνομα του Παναιτωλικού. Δεν θα σταθώ επίσης στο γεγονός ότι η δική μου περίπτωση δεν είναι και η μοναδική, απλά εγώ επέλεξα να μην σιωπήσω. Το οφειλόμενα χρήματα στο EMILEON SPORTS CENTER έχουν ήδη καταβληθεί στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων. Ο γιος μου συνεχίζει να κάνει το αγαπημένο του σπορ σε άλλη ποδοσφαιρική ακαδημία φορώντας πάντα την φανέλα της αγαπημένης του ομάδας, του Παναιτωλικού. Αυτά για την αποκατάσταση της αλήθειας, ευχαριστώ για τη φιλοξενία Παναγιώτης Παπατρέχας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου