GAIA

GAIA

Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

«Πρωτοφανής προβοκάτσια» απαντά η Περιφέρεια για το κόστος προβολής



 Στην κριτική που της ασκήθηκε για social media
Με αιχμηρό και αναλυτικό τρόπο απαντά η Περιφέρεια στην κριτική που της ασκήθηκε για το κόστος προβολής της μέσα από τα social media. Για την  κριτική που δεχθηκε από δημοσιεύματα σε πλήθος ιστοσελίδων αναφέρει χαρακτηριστικά πως «η απάντηση αφορά όσους καλόπιστα ενδιαφέρονται και θέλουν να γνωρίζουν τι έχει συμβεί για το θέμα κι όχι εκείνους που για ίδιους λόγους διακινούν συκοφαντικά σχόλια σε βάρος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας«. Αναλυτικά η ανακοίνωση της Περιφέρειας: 
Σχετικά με εξόφθαλμα ψευδείς και κατασκευασμένες αναρτήσεις στο Διαδίκτυο για το πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και το υποέργο αυτού του προγράμματος που αναφέρεται στις «Ηλεκτρονικές υποδομές και Μέσα Προώθησης του Τουρισμού στη Δυτική Ελλάδα», η Περιφέρεια ανακοινώνει, για την αποκατάσταση της αλήθειας, τα εξής:

«Εισαγωγικά σημειώνεται ότι η απάντηση αφορά όσους καλόπιστα ενδιαφέρονται και θέλουν να γνωρίζουν τι έχει συμβεί για το θέμα κι όχι εκείνους που για ίδιους λόγους διακινούν συκοφαντικά σχόλια σε βάρος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.
Άλλωστε, ακόμα και οι προβοκάτσιες έχουν όρια. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας έχει δώσει πεντακάθαρα δείγματα γραφής για το πώς διαχειρίζεται το δημόσιο χρήμα και είναι πάντα ανοιχτή στη δημιουργική κριτική. Όχι, όμως, και στη λασπολογία, γι’ αυτό είναι υποχρεωμένη να αποδοκιμάσει κατηγορηματικά αυτές τις αθλιότητες και ταυτόχρονα να υπογραμμίσει την σταθερή της απόφαση να συνεχίσει τις προσπάθειες για την ανάδειξη και προβολή της Δυτικής Ελλάδας.
Η αιρετή Περιφέρεια αφότου ανέλαβε τα καθήκοντά της διαπίστωσε, μεταξύ άλλων, ένα σημαντικό κενό που αφορούσε την εν γένει εικόνα και προβολή της Περιφέρειας. Κενό που έπρεπε να αντιμετωπιστεί προκειμένου να υποστηριχθεί η ανάδειξη και προώθηση της Δυτικής Ελλάδας ως τόπου με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αλλά και ως τουριστικού προορισμού. Αυτή η προσπάθεια έχει ως τελικό στόχο την τόνωση της οικονομικής δραστηριότητας και την αντιμετώπιση της ύφεσης στην Περιφέρειά μας.
Για την αντιμετώπιση αυτού του κενού ελήφθησαν σειρά αποφάσεων που βρίσκονται σε διάφορα στάδια υλοποίησης. Ανάμεσα σε αυτές τις αποφάσεις περιλαμβάνεται και η δημιουργία των ηλεκτρονικών υποδομών και των μέσων προώθησης του τουρισμού στη Δυτική Ελλάδα.
Τι ακριβώς περιλαμβάνει αυτή η προσπάθεια;
-Τη δημιουργία και τη διαχείριση καναλιού You Tube
-Τη δημιουργία λογαριασμού και τη διαχείριση δικτύου στο Facebook
-Τη δημιουργία λογαριασμού και τη διαχείριση δικτύου στο Twitter
-Τη δημιουργία λογαριασμού και τη διαχείριση δικτύου στο Google+
-Τη δημιουργία και τη διαχείριση πλατφόρμας ψηφιακής σήμανσης με πολυμεσικό περιεχόμενο
-Τη δημιουργία λογότυπου και slogan
Οι συγκεκριμένες δράσεις περιλαμβάνουν τη δημιουργία κατάλληλου υλικού για χρήση στα κοινωνικά δίκτυα. Για την ακρίβεια θα δημιουργηθούν αντιπροσωπευτικές προωθητικές εικόνες και flash video που θα παρουσιάζουν τη Δυτική Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό και θα υποστηρίζουν τις λοιπές προωθητικές ενέργειες του προγράμματος. Πρόκειται για τη στοχευμένη διάχυση μιας θετικής εικόνας της Δυτικής Ελλάδας διαμέσου όλων των σύγχρονων μορφών διαδικτυακής επικοινωνίας. Επιπροσθέτως προβλέπεται η δημιουργία ηλεκτρονικού profile και δημιουργία δικτύου και στα τρία κοινωνικά δίκτυα αλλά και η συνεχής, καθημερινή διαχείρισή τους.
Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα που έχει τριετή διάρκεια περιλαμβάνει όχι μόνο τη δημιουργία λογαριασμών, που ως γνωστόν δεν κοστίζουν, αλλά κυρίως τη δημιουργία των προωθητικών εικόνων, των flash Video και προ παντός τη συγκρότηση και την καθημερινή διαχείριση όλων αυτών των νέων δικτυακών δυνατοτήτων.
Επί πλέον προβλέπεται η δημιουργία πλατφόρμας ψηφιακής σύγκλισης. Δηλαδή μια διάταξη λογισμικού και εξοπλισμού που επιτρέπει την προβολή πολυμεσικού περιεχομένου σε τηλεοπτικές οθόνες και projectors. Το περιεχόμενο της πλατφόρμας θα είναι μια χρονικά προγραμματισμένη ροή περιεχομένου που θα περιλαμβάνει video, φωτογραφίες, κείμενα, δυναμικό περιεχόμενο ιστοσελίδας, κ.α.
Παράλληλα σημειώνεται ότι για το σύνολο αυτών των δράσεων και για όλες τις επί μέρους δράσεις προκηρύσσονται δημόσιοι διαγωνισμοί. Λόγου χάριν για τη δημιουργία λογότυπου και slogan πραγματοποιήθηκε ο διαγωνισμός, έχουν κατατεθεί πάνω από τριάντα προσφορές από όλη την Ελλάδα που αυτήν την περίοδο βρίσκονται σε φάση αξιολόγησης. Ανάλογοι δημόσιοι διαγωνισμοί θα ακολουθήσουν για όλες τις δράσεις με εκ προοιμίου δεδομένη τη δυνατότητα όλων των επαγγελματιών του χώρου να πάρουν μέρος και όλων των πολιτών να είναι πλήρως ενήμεροι.
Ενώ λοιπόν η Περιφέρεια προωθεί μια συνεκτική και πλήρη πολιτική για την τουριστική προβολή της Δυτικής Ελλάδας, ενώ τα πάντα συμβαίνουν με πλήρη διαφάνεια και σεβασμό στο δημόσιο χρήμα, εν τούτοις εμφανίστηκαν κακόπιστες φωνές που απομόνωσαν τίτλους και δαπάνες επιχειρώντας να καλλιεργήσουν προβοκατόρικα την ψευδή εντύπωση ότι η Περιφέρεια σπαταλά χρήματα για να ανοίξει λογαριασμούς στο διαδίκτυο, κάτι που όλοι ξέρουν ότι δεν έχει κόστος, παραβλέποντας όμως το σύνολο των δράσεων, την συνεχή φροντίδα που αυτές απαιτούν και την τριετή του διάρκεια».