Νέα επίθεση στον δήμαρχο Γιώργο Παπαναστασίου εξαπολύει με ανακοίνωσή του ο πρώην αντιδήμαρχος Νίκος Καζαντζής, με αφορμή την πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Αγρινίου.

Αναλυτικά :
Σταθερή και αταλάντευτη θέση και πιστεύω μου είναι ότι, ιδιαίτερα από αυτούς που έχουν εκτεθεί στον Δημόσιο βίο, η ενημέρωση πρέπει να γίνεται σε ευθεία γραμμή και με πλήρη διαφάνεια διότι ο κόσμος περιμένει δημόσιες απαντήσεις και όχι κρυφτό και ανούσιες φωτοβολίδες. Δεσμεύομαι ότι θα είμαι συνεχώς σε ανοιχτή γραμμή και σε ουσιαστική επικοινωνία με την τοπική κοινωνία και από την θέση του Ανεξάρτητου Δημοτικού Συμβούλου.....

Στο πλαίσιο αυτό θα ήθελα να παραθέσω τα εξής:
– Στο Δημοτικό Συμβούλιο, κατά τη συνεδρίασή του την Δευτέρα, στις 11-7-2016 ο κ. Παπαναστασίου ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ότι εγώ ΕΛΕΓΑ ΑΛΗΘΕΙΑ όταν δήλωνα προ ημερών ότι ΟΛΑ ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΓΩ ΜΙΑΣ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΚΑΙ ΑΨΥΧΟΛΟΓΗΤΗΣ ΦΟΒΙΑΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ αφού «ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ» πλέον, με στεντόρεια φωνή, ότι προέβη στην ενέργεια αποπομπής μου επειδή ΔΗΘΕΝ ήθελα να έχω δική μου παράταξη.
Θα πρέπει ΤΩΡΑ να πληροφορήσει, δημοσίως επίσης, τους πολίτες ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ήθελα αυτήν ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ; Εάν δεν το πράξει θα αποδείξει σε όλους ότι ΑΠΛΑ ΜΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ.
ΓΕΓΟΝΟΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΤΑΚΡΙΤΕΟ, ΠΟΙΝΙΚΑ ΚΟΛΑΣΙΜΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΜΕΜΠΤΟ.
Εάν ήθελα να έχω παράταξη δική μου, θα το είχα επιλέξει το 2014. Όμως, επέλεξα άλλη πορεία. Επέλεξα σταθερά την ενασχόλησή μου με τα δημοτικά της πόλης μου, απ’ όποια θέση και αν ήμουν. Με συνέπεια και αυταπάρνηση και οι πολίτες μου το ανταπέδωσαν. ΔΕΝ επέλεξα να συμμετέχω, ως πολιτικός γυρολόγος, σε διάφορες εκλογικές διαδικασίες (βουλευτικές, περιφερειακές, νομαρχιακές και δημοτικές εκλογές) ούτε ζήτησα κομματικές θέσεις αλλά υπηρέτησα την δημοτική μου παράταξη με ήθος και αγωνιστικότητα. Μία παράταξη στην οποία ήμουν ενεργό μέλος και στην οποία ΥΠΟΔΕΧΘΗΚΑ τον κ. Παπαναστασίου και τον ΒΟΗΘΗΣΑ προκειμένου να γίνει Δήμαρχος Αγρινίου.
Ο κ. Παπαναστασίου μόλις έγινε Δήμαρχος, απέδειξε ότι μάλλον στόχευε να είμαι εντελώς εκτός Δημοτικού Συμβουλίου αφού, όπως είπε ο ίδιος, στις 11-7-2016, θα έπρεπε να έχω παραδώσει την έδρα μου, ως Δημοτικός Σύμβουλος.
Άραγε με ποιο δικαίωμα το ζήτησε αυτό; Απορώ αν αντιλαμβάνεται ποιά είναι τα όρια μεταξύ σοβαρού και αστείου.
Ως Δημοτικό Σύμβουλο με εξέλεξε ο κόσμος και έπρεπε να γνωρίζει ότι την έδρα μου την έδωσαν οι πολίτες.
– Κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Αγρινίου στις 11-7-2016 ισχυρίστηκε ο κ. Παπαναστασίου ότι «λέω όσα λέω» επειδή έφυγα από Αντιδήμαρχος προκειμένου προφανώς να μειώσει την αξία των θέσεών μου. Δεν παρακολουθεί φαίνεται ότι έχω δηλώσει πως από την πρώτη στιγμή εναντιώθηκα σε καταστάσεις και συμπεριφορές και αυτό ενόχλησε.
Πρέπει να γνωστοποιήσω δημοσίως ότι όσα αναφέρω τώρα περί ηθικής και χρηστής διοίκησης τα έχω θέσει και τα έχω συζητήσει ενδοπαραταξιακά ενώπιον του κ. Παπαναστασίου τόσον και με άλλους Αντιδημάρχους όσον και με άλλους Δημοτικούς Συμβούλους και είχα επισημάνει την δική μου θέση.
Και όχι μόνον αυτά αλλά και άλλα πολλά.
Όμως τι έπρεπε να κάνω; Να φύγω από την επόμενη των εκλογών;
Να φύγω στο πρώτο εξάμηνο;
Να καταγγείλω των ίδια την παράταξή μου χωρίς να δώσω πρώτα την απαιτούμενη πίστωση χρόνου για να διορθωθούν οι αστοχίες και οι αντισυμβατικές με την δημόσια διοίκηση συμπεριφορές;
Να αποδείξω τι; Ότι βιάζομαι και είμαι ανυπόμονος;
Να με κατηγορήσουν ότι δεν είχα κατανόηση, ψυχραιμία και νηφαλιότητα;
Έπρεπε να δώσω χρόνο ώστε να διαφανεί πλήρως ποια θα είναι η συνέχεια.
Φερόμενος με σύνεση και οπλισμένος με υπομονή περίμενα, μάταια όπως φάνηκε, να διορθωθεί η κατάσταση, ώστε να μην κατηγορηθώ από κανέναν ότι επιδιώκω διάσπαση.
Αυτό, το επέλεξε ο κ. Παπαναστασίου.
Από την θέση που είμαι, θα εκφράζω δημόσια τις αντιρρήσεις μου και θα στηλιτεύω τις επιλογές αυτών που δεν ταυτίζονται με την ορθή, χρηστή και ηθική διαχείριση της δημοτικής περιουσίας και διοίκησης και ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΔΙΖΟΥΝ ΜΕ ΟΣΑ ΖΗΤΗΣΑΝ ΟΙ ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.
– Επί 14 έτη υπηρετώ την τοπική αυτοδιοίκηση Α’ Βαθμού ενώ ο κ. Παπαναστασίου μόλις 2 έτη. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ας μελετήσει τον Καλλικράτη για ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ διότι στις 11-7-2016 στο Δημοτικό Συμβούλιο Αγρινίου, φαίνονταν να μην γνωρίζει ότι έχω δικαίωμα να λαμβάνω γνώση και εγώ των εγγράφων που αφορούν το Δημοτικό Συμβούλιο. Ευτυχώς για τον ίδιο τον επανέφερε ο κ. Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, που του τόνισε ότι δεν αρμόζει στο αξίωμα του Δημάρχου η συμπεριφορά του.
Θα υπενθυμίσω ότι εγώ πρώτος δήλωσα για το ΒΑΑ (Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη) ότι δεν γνώριζα τίποτα αν και ήμουν «αρμόδιος» Αντιδήμαρχος ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΙΧΕ ΑΝΑΘΕΣΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ μη εκλεγμένο ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ. Κατά τον ίδιο τρόπο είχε αναθέσει στον ίδιο μη εκλεγμένο συνεργάτη του και την διαδικασία για τα 8μηνα 2016 ενώ αυτή η αρμοδιότητα ανήκε σε μένα.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΛΕΓΑ ΛΟΙΠΟΝ.
Η αλήθεια και η συνέπεια είναι χαρακτηριστικά γνωρίσματα των σοβαρών πολιτικών ανδρών. Την αλήθεια και την συνέπεια τις υπηρέτησα τόσο απαρέγκλιτα που έγινα πολλές φορές ΜΗ ΑΡΕΣΤΟΣ.Ας κριθεί από τον κόσμο ο καθένας για τις επιλογές του και την συμπεριφορά του.
Αγρίνιο, 20-7-2016
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΗΣ