GAIA

GAIA

Σάββατο, 15 Απριλίου 2017

Υποψηφιότητα για Webby για την Interweave και το project της dontdrinkexplore.com για το METAXA 12 STARS


Ο επόμενος σταθμός για την πολυβραβευμένη διεθνή digital καμπάνια της Interweave για το  
METAXA 12 Stars είναι και ο πιο συναρπαστικός μέχρι στιγμής: το website  
dontdrinkexplore.com είναι υποψήφιο για Webby Award στην κατηγορία Advertising, Media, &  
PR // Food & Beverage. Η αναγνώριση αυτή έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά αξιώσεων για  το συγκεκριμένο project, εντός και εκτός της Ελλάδας. ...

Tα Webby Awards είναι η υψηλότερη διάκριση στον κόσμο του Internet και μια πραγματική 
αναγνώριση αριστείας. Kάθε έργο που επιλέγεται, διαγωνίζεται ταυτόχρονα για δύο  βραβεία: το Webby Award και το Webby People’s Voice Award. Το πρώτο επιλέγεται από την Ακαδημία ενώ το δεύτερο, εξαρτάται από την ψήφο του κοινού. Και τα δύο αποτελούν σημείο αναφοράς για την διαδικτυακή αριστεία σε παγκόσμιο επίπεδο. 
Κάθε υποψηφιότητα στα Webby Awards αναγνωρίζεται ως μία από τις 5 καλύτερες τουτομέα της παγκοσμίως. Οι υποψηφιότητες πέρυσι συνολικά άγγιξαν τις 13,000. Ήδη η ψηφοφορία του κοινού έχει συγκεντρώσει πάνω από 800.000 ψήφους, ενώ η περσινή συμπλήρωσε συνολικά πάνω από 3 εκατομμύρια ψήφους από 230 χώρες του κόσμου.
Με ιστορία που πλέον ξεπερνάει τα 20 χρόνια, τα Webby Awards απονέμονται από το International Academy of Digital Arts and Sciences, ένα δίκτυο που απαριθμεί πάνω από 2000
μέλη από μια πληθώρα διανοητικών πεδίων, με κοινό στόχο την δημιουργική, επαγγελματική 
και τεχνική εξέλιξη του διαδικτύου.

Οι επισκέπτες μπορούν να ψηφίσουν για το dontdrinkexplore.com εδώ 
(https://vote.webbyawards.com/PublicVoting#/2017/advertising-media- pr/websites-micro- sites- 
and-rich- media/food-beverage) μέχρι τις 20 Απριλίου.

Μερικά λόγια για την Interweave:

H Interweave είναι μια βραβευμένη interactive εταιρία marketing και επικοινωνίας, με διεθνή  
δράση και digital DNA. Ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 2013 και σήμερα απασχολεί 28  
ταλαντούχους ανθρώπους, με γραφεία στην Αθήνα και το Λονδίνο και συνεργάτες σε Παρίσι, 
Βοστόνη και Νέα Υόρκη. Η εταιρία δραστηριοποιείται διεθνώς, με το 40% του business της 
να προέρχεται από το εξωτερικό. Η εταιρεία παράγει έργα για διεθνή και εθνικά brands, 
αλλά και εταιρείες και οργανισμούς σε όλο τον κόσμο. http://www.interweaveagency.com/

Μερικά λόγια για την καμπάνια:

Το dontdrinkexplore.com δημιουργήθηκε με στόχο να προσφέρει μια ολοκληρωμένη 
διαδραστική εμπειρία. Ως μέρος της διεθνούς digital καμπάνιας για το METAXA 12 Stars, που 
επικοινωνήθηκε σε 12 χώρες της Ευρώπης, αλλά άγγιξε κοινό διεθνώς, ο χρήστης καλείται 
να εξερευνήσει το περιβάλλον του αλλά και τον ίδιο του τον εαυτό μέσα από κάθε αίσθηση. 
H καμπάνια έχει ως στόχο να προασπίσει την αξία της εξερεύνησης σε κάθε τομέα της ζωής. 
Σηματοδοτεί επίσης την αρχή της συνεργασίας του ΜΕΤΑΧΑ με τον νέο του πρεσβευτή, τον 
παγκοσμίου φήμης εξερευνητή Mike Horn, του οποίου η μακρά και περιπετειώδης πορεία 
συνάδει απόλυτα με τον πολυεπίπεδο χαρακτήρα του METAXA 12 Stars.

Links:

Ψηφοφορία: https://vote.webbyawards.com/PublicVoting#/2017/advertising-media-

pr/websites-micro- sites-and- rich-media/food- beverage

Σχετικά με τα Webbys: www.webbyawards.com

Σχετικά με την Inteweave: http://www.interweaveagency.com

Σχετικά με το project: http://interweaveagency.com/project/metaxa-12- stars-campaign/


Σχετικά με το Metaxa 12 Stars: http://www.dontdrinkexplore.com