GAIA

GAIA

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Η ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ ΣΤΟ MONEY SHOW



Η ενασχόληση μου με το πολυσυνέδριο MONEY SHOW ξεκινά απο την εποχή που ήμουν φοιτητής και πραγματικά ήταν ένα πολύ μεγάλο σχολείο για εμένα. Με το πέρασμα των χρονών και αποκτώντας συνεχώς εμπειρίες αποφάσισα δειλά δειλά να προσπαθώ να εντάξω στο πολυσυνέδριο αυτό και το ΝΟΜΟ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ και αρχίζοντας με μια εκδήλωση την πρώτη χρονία, περισσότερες την επόμενη, αποφάσισα στην φετινή να κάνω το άλμα και να δώσω την δυνατότητα σε πολλούς παραγωγούς να συμμετέχουν και να εκθέσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους αλλά παράλληλα να οργανώσω και 4 συνεδρίες για την περιοχή μας.
 
 Ξέρετε είναι πολύ σημαντικό μέσα σε ένα τόσο μεγάλο πολυσυνέδριο να δίνεις την ευκαιρία σε ανθρώπους τοπικών οικονομιών να συμμετέχουν και όπως αποδείχτηκε απο το αποτέλεσμα την ευκαιρία την άρπαξαν αλλά περισσότερο οι επισκέπτες του MONEY SHOW εντυπωσιάστηκαν απο την ποιότητα των προϊόντων και το ήθος των ανθρώπων. 
 
Αισθάνθηκα πολύ ωραία που έβλεπα ανθρώπους απο το τόπο μου να συμμετέχουν σε ένα σημαντικό συνέδριο, επισκέπτες να ρωτούν για την Αιτωλοακαρνανία , εκπροσώπους πρεσβειών και επιμελητηρίων να επιθυμούν συνεργασίες με τους παραγωγούς. Αυτό αποτελεί πολύ μεγάλο βήμα προς τα εμπρός και έπρεπε να είχε γίνει πολύ νωρίτερα, αλλά παράλληλα αποδεικνύει και τις δυνατότητες του νομού μας.
 
Θα συνεχίσω αυτό το ταξίδι προβολής του τόπου μου ακόμη πιο έντονα είτε αυτό αρέσει σε κάποιους είτε δεν αρέσει. Είμαι σήμερα πιο δυνατός και αποφασιστικός γιατί πιστεύω ότι η Αιτωλοακαρνανία είναι σημαντική και αξίζει μεγαλύτερης ανάπτυξης και για το λόγο αυτό συνεχίζουμε και προχωράμε στην διοργάνωση της επόμενης εκδήλωσης.
Η Αιτωλοακαρνανία δεν έχει ανάγκη απο παλαιές νοοτροπίες και οπισθοδρομικά μυαλά, έχει ανάγκη απο νέους ανθρώπους με φρεσκάδα ιδεών και διάθεση για προσφορά.
 
Συνεχίζουμε γιατί είμαστε πολλοί Αιτωλοακαρνάνες που θέλουμε να δούμε την Αιτωλοακαρνανία μπροστά... 
 
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΗΜ. ΛΟΪΖΟΣ