GAIA

GAIA

Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

Δήλωση Αθανάσιου Τορουνίδη με αφορμή την υποψηφιότητά του με το ΠΑΣΟΚ στις εκλογές τις 4ης Οκτωβρίου

Είναι ιδιαίτερη τιμή για μένα που ο Πρόεδρος και το Εθνικό Συμβούλιο του ΠΑ.ΣΟ.Κ. με επέλεξαν να είμαι υποψήφιος του Νομού Αιτωλοακαρνανίας. Η παρουσία μου για 12 χρόνια στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και ιδιαίτερα σε ένα Δήμο όπως ο Δήμος Ινάχου, θα μου επιτρέψουν να συμβάλλω στην υλοποίηση του οράματος του Προέδρου μας Γ. Παπανδρέου για μια νέα πορεία που έχει ανάγκη ο τόπος μας. Μια νέα πορεία με ένα περιφερειακό – αποκεντρωμένο κράτος, με μείωση των περιφερειακών ανισοτήτων, με μια νέα ισορροπία Κέντρου – Περιφέρειας στις αρμοδιότητες και στους πόρους και με έμφαση στην αειφόρο διαχείριση των φυσικών και υδάτινων πόρων. Με ένα κοινωνικό κράτος που διασφαλίζει δικαιώματα σε όλους τους πολίτες. Με ένα κράτος ασφαλές, αποτελεσματικό και δίκαιο. Με νέες ευκαιρίες για τον αγρότη, με ανταγωνιστικά και ποιοτικά προϊόντα που θα κατακτήσουν τις εγχώριες αλλά και ξένες αγορές. Με ανάπτυξη βασισμένη στην πράσινη οικονομία. Ξεκινώντας μια νέα αρχή στην πορεία μου, στα κοινά αυτού του τόπου, θα ήθελα να ευχαριστήσω τις δημότισσες και τους δημότες Ινάχου για την εμπιστοσύνη που έδειξαν όλα αυτά τα χρόνια στο πρόσωπό μου και να τους διαβεβαιώσω ότι θα εξακολουθήσω να είμαι δίπλα τους σε όλους τους αγώνες. Καλό αγώνα και με τη νίκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου